Nyhetsarkiv

Høye kundevurderinger i samarbeid, engasjement og kvalitet

30.09.2024

I vår siste kundeundersøkelse, som ble gjennomført sent på våren 2024, fikk vi igjen svært gode tilbakemeldinger fra våre kunder. Nesten alle kunder er enige i påstanden «Samarbeidet med Triona fungerer godt». 

Kundeundersøkelsen ble gjennomført i mai 2024. På spørsmål om hvilken helhetsvurdering de ønsket å gi Triona, ga 82 % av kundene våre en vurdering på 4 eller 5 (hvor 5 er høyeste karakter) og samlet kundeindeks økte til 87 (maks. 100). Som ifølge Zondera er svært høyt og er klart over gjennomsnittet sammenlignet med andre lignende selskaper. 

Styrker som våre kunder fremhever hos oss er for eksempel:  

  • Vår kunnskap og store engasjement
  • At samarbeidet med Triona fungerer godt
  • Det er lett å komme i kontakt med oss og få tak i rett person 
  • At våre produkter gir god støtte i deres virksomhet

Det er ekstra gledelig å konstatere at resultatet for våre produkter ble bedre med blant annet høye resultater når det gjelder kvaliteten på produktene våre og at vi adresserer eventuelle problemer på en god måte. 

Det var selvfølgelig også noen saker vi kan bli bedre på, og det tar vi med oss i vårt videre arbeid fremover. 

Disse undersøkelsene er et viktig verktøy for oss og vi tar med oss resultatene og jobber med disse spørsmålene i hele organisasjonen, i våre kundeoppdrag og i vår produktvirksomhet. Resultatet viser at vi er på rett vei, at vi har gjort og gjør en god jobb, men vi får også konstruktive forslag til hvordan vi kan jobbe med å bli enda bedre, sier Jens Werner, salgssjef i Triona. 

Undersøkelsen er utført av det uavhengige undersøkelsesselskapet Zondera.