Nyhetsarkiv

Kundene er fornøyd med Triona

15.03.2021

I vår siste kundeundersøkelse utført høsten 2020 fikk vi nok en gang veldig gode tilbakemeldinger fra våre kunder. Nesten alle kundene er enige i påstanden "Samarbeidet med Triona fungerer bra".

Kundeundersøkelsen ble gjennomført i oktober 2020. På spørsmål om hvilken samlet vurdering de ønsket å gi Triona ga 84% av våre kunder karakteren 4 eller 5 (hvor 5 er den høyeste vurderingen) og samlet kundeindeksen ble 83 (maks 100 ). Et resultat som ifølge Zondera er veldig sterkt og klart over gjennomsnittet sammenlignet med andre lignende selskap.

Styrker som våre kunder løfter fram hos oss er eksempelvis:

  • Vår kunnskap og vårt engasjement
  • Bra, prestisjeløst samarbeidsklima
  • Det er lett å komme i kontakt med oss og få tak i rett person
  • At våre produkter utvikles kontinuerlig
  • Vår support

Selvsagt var det også noen som hadde forslag til hvordan vi kan forbedre oss, og vi tar det i betraktning og fortsetter å jobbe i vår søken etter å bli litt bedre hele tiden.

Disse undersøkelsene er et viktig verktøy for oss, og vi tar resultatene med oss ​​og jobber med disse problemstillingene i hele organisasjonen, i våre kundeoppdrag og produktforvaltningen. Resultatene viser at vi er på rett vei, at vi har gjort og gjør en god jobb, men vi får også konstruktive forslag til hvordan vi kan jobbe for å bli enda bedre, sier Jens Werner, salgssjef i Triona.

Undersøkelsen ble utført av det uavhengige selskapet Zondera.