Ny versjon av TRACS Flow
En ny versjon av TRACS Flow ble lansert i oktober. Nesta versjon planlegges til mai 2018.
Nyhetene inkluderer forbedringer for transportlederne/kontorbrukerne som nå kan ha en personlig tab-rekkefølge, noe som gjør ordrehåndtering enda mer effektiv. Videre gir en forbedret visning og bedre filtreringsfunksjoner mer oversikt i kartet. Meldingene er utvidet til også å sende bestillingsspesifikasjoner til leverandørene. I mobilløsningen er det nå mulig raskt og enkelt å legge med bilder. Og når du bruker en ordremal, velger du kunder eller prosjekter for mer fleksibel bruk i felt. En annen viktig nyhet er at det nå er mulig å huke av på ordreradnivå via webportalen, og at du nå kan velge ressurstype når du bestiller via nettet.
TRACS Flow er et system som støtter forretningsprosessene i transport- og entreprenørbransjen. F.eks. kontrakt-/ordrehåndtering, planlegging, operativ ledelse og oppfølging. TRACS Flow kan enkelt konfigureres til å passe til behovene og prosessene til ulike selskaper. TRACS Flow har mange funksjoner som f.eks. kundeavtaler i ulike former, tilgjengelighetslister, kart, sporing av ressurser og ordrer, saksbehandling, utleieadministrasjon, stående ordre, etc.
TRACS Flow kan brukes av ulike brukergrupper. Kontorbrukeren kan f.eks. være en transportleder som med TRACS Flow har et kraftig verktøy med mye funksjonalitet som gir oversikt og forenkler arbeidet. For brukerne ute i felt, som lastebilsjåfører eller maskinførere, er det den appbaserte mobile løsningen som er i direkte kontakt med systemet og dermed kontoret og andre brukere. Gjennom webportalen har kunder og leverandører tilgang til systemet og tilrettelagt informasjon.