Fornøyde kunder
I Trionas kundundersøkelse når vi en ”Fornøyd kunde indeks” på 82, noe vi ser som en veldig positiv annerkjennelse fra våre kunder.
For å få en enhetlig måling på kundetilfredsheten gjennomfører Triona regelmessig en kundeundersøkelse med ekstern hjelp. Dette via Zondera, spesialister på kundetilfredshetsoppfølging og utvikling av virksomheter. Resultatet fra undersøkelsen analyseres av ledelsen og organisasjonen med det mål for øyet å identifisere forbedringsområder. Dette arbeidet styres av Trionas ledelsessystem for kvalitet og miljø.
I år nådde vi en «Fornøyd kunde indeks» på 82, beregnet ut fra resultatet fra spørreundersøkelsen med andel positive svar (hvor fire og fem regnes som positive svar på en skala fra en til fem). Ekstra gledelig er det at vi får positive tilbakemeldinger på hvordan vår support fungerer, og at vi bidrar på en verdifull måte for våre kunders virksomheter. Undersøkelsen hjelper oss også til å identifisere hva våre kunder ønsker vi skal utvikle oss på.
Vi takker for positive tilbakemeldinger som dere kunder har gitt oss. Vi lover samtidig å fortsette arbeidet med stadig å forbedre oss slik at vi også i framtiden vil oppleves like positivt som i dag.